سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به هر حال حقوق جزا چیست؟

وکیل کیفری در مشهد

برنامه کاری

اکثر وکلا به صورت تمام وقت و بسیاری دیگر بیش از 40 ساعت در هفته کار می کنند. وکلایی که در شرکتهای بزرگ یا در مشاغل خصوصی کار می کنند اغلب ساعات بیشتری کار می کنند ، اسناد را تهیه و بررسی می کنند و تحقیقات انجام می دهند.

همه آنچه باید درباره تبدیل شدن به یک وکیل کیفری بدانید

قوانین جزایی سخت است-اما اگر مایل باشید با این چالش روبرو شوید ، برای یافتن شغل حقوقی هیجان انگیزتر ، متنوع تر و یا قابل تامل بسیار سخت خواهید بود.

از آنچه حقوق جزا مستلزم آن است که در دانشکده حقوق تحصیل خواهید کرد تا مهارتهایی که برای تمرین در دنیای واقعی نیاز دارید ، به مطالعه بینش متخصصان در مورد آنچه برای موفقیت در این تخصص حقوقی مفید نیاز دارید ادامه دهید.

به هر حال حقوق جزا چیست؟

چه آنها افرادی را که تخلف می کنند تحت تعقیب قرار دهند ، چه از کسانی که متهم به جنایت شده اند دفاع کنند یا کارهای مرتبط انجام دهند ، وکلای جنایی نقش مهمی در جامعه ما و اجرای عدالت دارند.

به عنوان قانون نیوانگلند | پروفسور بوستون ، ویکتور هنسن ، می گوید: حقوق جزا اساساً عبارت ما است ، "رفتار شما در خارج از آنچه ما به عنوان جامعه تایید می کنیم بود ، و بنابراین شما باید محکومیت اجتماعی ما را دریافت کنید." پروفسور هانسن ، که برنامه گواهی عملکرد و آیین دادرسی کیفری مدرسه را اداره می کند ، می گوید که "محکومیت اجتماعی" در واقع عامل تعیین کننده در حقوق کیفری است.

اگرچه ممکن است جرمی علیه فردی مرتکب شود ، اما به عنوان جرم علیه دولت (با نام مستعار جامعه) شناخته می شود و به همین ترتیب تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد. پروفسور هانسن می گوید: "این چیزی است که تمام خط حقوق کیفری را از هر نوع قانون متمایز می کند." سپس قوانین کیفری بر رفتارهایی که باید مجازات شوند و مجازات مناسب برای این تخلفات متمرکز می شود.